torsdag 29 november 2012

Jag är en tänkare!

Jag tänker väldigt mycket ibland. Lite FÖR mycket skulle jag säga! Tankar som jag varken vill eller borde tänka, men som jag tänker ändå. De griper sig liksom fast i hjärnan och vägrar släppa taget! Jag hatar det!

Jag vill bara bli av med de där tankarna. De borde inte existera. :( Men det är så svårt... De har funnits i min hjärna i så jävla många år nu, så de går liksom inte att bli av med. Jag blir fan tokig av det här!

Visst, vissa tankar är ju också bra tankar, men det är ju liksom inget som etsar sig fast, och som man går och grubblar på länge länge... Det tänker man på ett tag, och sen släpper man det. Känns det som iallafall... Men jag önskar att de tankarna kunde ta lite mera plats också.

Ja, jag är en tänkare, väldigt mycket också! Varje gång jag är ensam. Tänker så jävla mycket så jag blir helt snurrig... Usch! :/

Och oj, vad jag kände att jag blev lite väl privat här nu, jag måste tänka på (haha :P) att det är en öppen blogg. Kanske jag skulle fixa mig en låst blogg igen, där jag kan skriva om allt som snurrar i skallen på mig. För det är inte lite det ska ni veta! Och jag varken kan eller vill ju skriva hur mycket som helst här liksom... Vet inte hur många och vilka som läser den här bloggen, men några vet jag om. Och jag har minst 7 läsare per inlägg, så åtminstone 7 trogna läsare borde jag ha. ;)

Men ikväll tröstar jag mig iallafall med lite julmusik. Nu när snön ÄNTLIGEN har bestämt sig för att komma (Yeeeey!!!) och de dessutom ställt ut adventsljusstakarna i fönstren i matsalen nu till middagen idag... Jag med min julmusik, haha. :P Men har ju faktiskt knappt lyssnat nåt innan idag i år. Brukar ju börja i mitten av oktober (!) annars liksom. :P Men ni får se det som ett gott tecken! ;)

Vill baka lussekatter och pepparkakor också, men det lär jag nog inte orka... Men glögg kan jag dricka iallafall, har ju nästan en hel flaska här på rummet. :P

Men nu tillbaka till julmusiken och grubblerierna. Händer lite kul i helgen iallafall, så jag har nåt kul att se fram emot!

Puss och kram alla fina människor! Och ni som läser men aldrig kommenterat, ni får gärna göra det så jag vet vilka ni är. Nyfiken som satan är jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar