torsdag 27 juni 2013

Forsa, I miss you!

Trodde inte jag skulle skriva fler såna här inlägg. Men vad fan! Alla tankar. Dom går mig på nerverna. Jag drömmer fan om klassen varenda natt. Har gjort det i över en vecka nu! Det måste väl ändå betyda nåt.

Det är som att man fortfarande inte fattat att det är slut. Min hjärna har inte fattat. Det har gått fyra veckor snart, men ändå har det inte gått in... Vadå trög??!! :/

När jag packade upp det sista ur Forsa-packningen, och samtidigt lyssnade på min Forsa-playlist på Spotify,  gick det ändå inte in! Fast det borde ha blivit så uppenbart då. Hmmm... Ja, man blir fan förvirrad, det blir man!

Sista kvällen med gänget! :'( Fina fina människor, fan vad jag saknar eeeer! :'( (Även er som inte är med på bilden såklart!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar