fredag 21 juni 2013

Midsommar och jag

Midsommar igen då. Midsommar ja... Lite kluven till denna högtid om jag ska vara ärlig. Min relation till midsommar är väl ungefär samma som den är till halloween och nyår. Visst, jag gillar midsommar, det gör jag absolut! Men det är väl inte direkt min favorit-högtid, om jag säger så... När jag var liten älskade jag midsommar, men inte nu längre. Kan ju förstås bero på att jag knappt firat den alls på över 10 år. Min midsommarafton brukar spenderas framför TV:n, det är så jag har firat dom senaste åren. Det är väl inte direkt nåt jag frivilligt valt själv, men jag har inte direkt blivit bjuden på nåt annat. Utom dit mamma och pappa ska då, men eftersom jag inte känner så många där, så har jag valt bort det. Jag vill bara att alla ska veta, att om ni känner till nåt trevligt firande, så kommer jag ju inte tacka nej iallafall! ;)

Men eftersom jag är så ofantligt snäll, så vill jag iallafall önska er alla andra en riktigt

GLAD MIDSOMMAR!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar