söndag 2 juni 2013

Saknad

Ååååh! Det finns så himla mycket jag vill skriva, har så mycket känslor inom mig just nu, men jag har svårt att få ut dom i ord. Det går liksom inte. Som tunghäfta, fast skriftligt. Sjukt störande!

Samtidigt känner jag nån sorts tomhet. Tomhet och saknad. Så jävla jobbigt!

Även den här natten blev sjukt jobbig! Mycket tårar! Men dom timmarna jag väl sov så drömde jag om klassen. Vi var i London tillsammans. Det var awesome! Besvikelsen jag kände när jag vaknade ur drömmen går inte att beskriva! Usch! :(

Fan, ta mig tillbaka till Forsa! Är redan less på Karlskoga. Trodde jag skulle känna att det ändå var lite kul att komma tillbaka hit iallafall, men ICKE! Känner bara tomhet.

Och vädret är piss idag också, gör inte direkt saken bättre!
Kommer fler inlägg senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar