fredag 7 juni 2013

Student!

Idag är det student här i stan. Total student-yra! Har alldeles precis kommit tillbaka efter att ha varit nere på stan ett par timmar. Alltså jag säger bara: Puh! Känner mig så jäkla gammal som känner mig så trött, hahaha. :P

Studenten ja... På söndag är det på dagen 7 år sen jag själv var i samma situation! 7 år! Gaaaaalet ju! Börjar fan bli gammal, haha. Det var som att man upplevde gamla minnen när man stod där på torget och såg alla glada studenter köra förbi på sina flak.

Och lite sorgligt också, är att den skolan jag tog studenten från inte finns längre. Eller ja, byggnaden finns kvar, men den används nu som mellanstadium samt campus till Karlstad Universitet.

Och jag kände när jag stod där att jag blev sjukt sugen på att gå på studentmottagning, hahaha.

Perfekt dag att ta studenten på iallafall, löööövely väder!

Dagen det begav sig för oss. Bilden är avfotograferad, så ha överseende med kvalitén.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar