söndag 9 februari 2014

Ganska väntat resultat...

Efter förra veckans upprörda inlägg, tänker jag inte uttala mig så mycket om schlagern. Mina så att säga "kvinnoproblem" förra veckan gjorde att jag uttryckte mig på ett sätt som kanske inte var så... smart. Tänker undvika det idag.

Byggde inte upp några förväntningar igår, då blir man oftast inte besviken. Jag vet ju att det kan gå precis hur som helst. Men precis hur som helst gick det väl inte igår. Egentligen. Panetoz är galet populära, så det var väl väntat. Och ja, Sanna Nielsen var också väntat.

Martin Stenmarck kommer jag inte uttala mig om, han kan sjunga vad som helst, och jag faller pladask, så jag låter bli att skriva nåt.

Men ja, i övrigt då?!

Bäst igår var... Sanna Nielsen! Lätt! Men så är ju jag också sjukligt svag för ballader, så klart hon föll mig i smaken. En av dom maffigaste balladerna jag nånsin hört! Säger en hel del.

Panetoz var... Panetoz. Dom lät liksom som dom ska, vet väl inte om jag tycker det var nån superspektakulär låt, men men... Det är ju jag det. Skriver inte mer än det.

Det var väl det jag hade att skriva. Nästa vecka tävlar bl.a. Shirley Clamp, State of Drama, CajsaStina Åkerstörm, och 90-talsartisterna Dr Alban och Jessica Folcker ska sjunga nåt ihop. Blir spännande!

Nu ska jag äta frukost!

Ha en bra dag alla!

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar