fredag 9 maj 2014

Eurovision-talk del 2

OK, Österrike. Jag hade helt glömt bort Österrike. Pinsamt nog!

Tror fortfarande på topp 5 för Sverige dock.

I övrigt har jag inte så mycket att skriva om gårdagens semifinal. Otroligt tamt. Malta och Norge var rätt bra, men annars, nä. Inte alls, inget som föll mig i smaken. Inte ens Österrike, tycker inte låten är så märkvärdig faktiskt...

Som sagt, Sverige i topp 5. Det gissar jag på.

Nu längtar jag till lördag. För första gången på flera år är det extremt ovisst, ingen sån där extrem storfavorit, och det gillar jag! Finns flera favoriter. Precis så det SKA vara! Det tyder på att det bör bli en jämn final, och en sån där spännande och in i det sista oviss omröstning. Hoppas som sagt på att det blir så, för det är det bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar