onsdag 7 maj 2014

Eurovision-talk

Hmmm, jag hade bestämt att jag inte skulle skriva nåt om Eurovision i år, men det är nånting som drar mig dit, och jag kan inte hålla mig helt ifrån det, så en liten anteckning om det ska ni få ändå.

Hur var semifinalen igår egentligen?

Vad tyckte jag om förhandsfavoriten Armenien? Allvarligt?! Fattar inte alls hur den kan vara förhandstippad, den var ju tråkigast av alla låtar igår! So boring!

Rätt svagt startfält överhuvudtaget igår förresten. Bara Sanna som var bra tycker. Men jävlar så bra hon var också! Grym! Hon sopade ju fan banan med dom andra! Att hon skulle till final var en självklarhet, allt annat hade varit skandal. Ärligt talat!

Men jösses, vad nervpirrande det blev, haha. Det känns som att dom alltid ropar upp Sverige bland dom sista länderna... Hehe.

Vad jag tror om Sannas chanser i finalen?! Jag tror hon kan vinna faktiskt. Observera "tror". Till skillnad från förra året känns det lite mer ovisst gällande vinnaren i år. Men ja, Sverige har en väldigt god chans, "vi" ligger högt på många listor.

Så, som sagt, det kan bli Sverige igen. Det kan det mycket väl bli. Annars tror jag helt klart topp-5.

Vad jag tyckte i övrigt låter jag vara osagt. Rätt lame igår som sagt... Har inte så mycket åsikter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar