söndag 3 augusti 2014

Augustikalaset och åska

Höjdpunkten den här helgen varju helt klart Alcazars spelning på Augustikalaset. Grymmaste spelningen med grymmaste bandet i fredags kväll! En konsert jag sett fram emot hela sommaren. Och den blev verkligen fantastisk!

Men tänkte berätta mer om den senare.

Hann även med att se slutet av Panetoz, som spelade innan. Också fantastiskt! Vilken energi dom har alltså.

Men som sagt, mer om Augustikalaset i fredags kommer. Har lite fler bilder att visa också, blev en hel del fotograferat nämligen. Måste bara gå igenom alla bilder först, hehe.

Men ett litet smakprov får ni iallafall här redan nu, i ett collage.

Motstatsen till höjdpunkten däremot, var väl helt klart nattens väder... Imorse, vid halv 4-tiden, vaknade jag och strax efteråt hördes världens åskknall! Aldrig nånsin hört nåt värre i hela mitt liv tror jag! Fönstrena skallrade och sen när det blixtrade lyste det upp hela min lägenhet, trots att jag hade alla persienner fördragna. Sjukt! Och jag hatar åska! INTE kul att ligga ensam i sin lägenhet då inte. Inte så jävla mallig då liksom... :(


5 kommentarer:

  1. En trevlig helg vad jag kan förstå. De är ju så bra den gruppen.Finfina bilder är det med.

    SvaraRadera
  2. Låter som en rolig helg! Panetoz gilllar jag me 😊

    SvaraRadera
  3. Jag hade gärna sett de två banden jag med! Åska och blixt är jag ganska förtjust i, mest för att jag alltid brukar få huvudvärk innan och om jag har tur så släpper den samtidigt som åskan kommer...

    SvaraRadera
  4. Vi hade också del av åskan i morse och den kan jag gärna avvara. annars verkar du haft en bra helg! Ha dé! Elisabeth

    SvaraRadera
  5. Härligt med konsert sommartid :D

    SvaraRadera