söndag 17 augusti 2014

Lars Wallin-utställning och friidrott

Igår följde jag med mamma till Kristinehamn för att kolla in Lars Wallin-utställningen på konstmuseet där. Klart sevärd!

Schlagernörd som jag är, tyckte ju jag givetvis bäst om schlager-delen. Men hela utställningen var helt klart fantastisk! Vilka kreationer! Sååå, bor du i eller i närheten av Kristinehamn, eller bara har vägarna förbi, ta dig till konstmuseet och SE DEN!!! SÅ SEVÄRD!!!

Annars har det blivit mycket friidrott, EM denna veckan ju. Och jag ääälskar att kolla på friidrott! Två silver och ett guld för Sverige, härligt! :D Många duktiga svenska friidrottare har vi just nu, det är kul! :)

Men Helgiblden den här veckan, eller bilderna snarare, blir från utställningen igår. Enjoy! ;)

11 kommentarer:

  1. Så mycket schlagerläckra kläder :) Förstår att det fanns mycket att titta på!

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra kreationer!

    SvaraRadera
  3. Wow den skulle jag vilja se. Vilka vackra kläder han designar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, det gör han verkligen! :D
      Han är en fantastisk designer! Så duktig!

      Radera
  4. Den utställningen hade jag älskat!

    SvaraRadera
  5. Vilka läckra kläder! Älskar både friidrott och nästan alla andra idrotter men detta EM har jag nästan inte hunnit se någonting. Kul med lite medaljer i alla fall :)

    SvaraRadera
  6. Mycket läckert!! Kul att du visar bilder därifrån!Elisabeth

    SvaraRadera
  7. Åh jag ser direkt att den utställningen hade jag trivs på. Helt ljuvliga kläder!

    SvaraRadera
  8. Vad kul att kolla in den utställningen, det skulle jag verkligen vilja.

    SvaraRadera
  9. Grymt kollage! Älskar verkligen glitter och glamour! Vad fotograferar du med?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! :D Just dom här bilderna i det här kollaget, är tagna med min Nikon D600. :)

      Radera