fredag 1 juli 2011

Den 1 juli 1987...

...vid 7-tiden på morgonen, föddes en liten flicka på ett BB någonstans i Sverige... Hon var ganska stor och hade massa tjockt svart hår... Hon hade tio fingrar, tio tår, två blåa ögon, en näsa och en mun... :) Den lilla flickan fick namnet Hanna Maria Terner... Den lilla flickan var jag!!! :D

Såhär såg jag ut då... Här ärj agvväl nån timme gammal, på BB...


Och idag fyller den lilla flickan 24 år!!! Hon har vuxit en hel del och kan nu stoltsera med sina 178 cm över havet!!! :D Hon är ingen liten flicka längre, hon är nu en vuxen kvinna!!!


Såhär ser jag ut idag... Bilden är tagen på avslutningsmiddagen på skolan för en månad sen...


24 år, tänka sig... Haha ja, man börjar väl bli gammal... :P

Jag har haft en bra dag hittills, fast har ju inte hänt så mycket än, haha... :P Blir firad och uppvaktad först i eftermiddag, eftersom mor min och far min är på jobbet, och pappa, som är den som slutar sist av de två, är hemma vid 4, så då blir'e presenter och tårta... ;)

Men båda mina systrar har iallafall ringt, Emma ringde ända från Kenya, tänka sig, vid 10-tiden eller nåt sånt, och Lina ringde nu för ett par minuter sen bara... Och så har jag fått 3 sms, Emma skickade ett vid 23-tiden igår, när det hade blivit min födelsesag där nere, och så skickade mamma ett precis när jag gått upp och av pappa fick jag ett vid 11-tiden eller nåt sånt... :P

Och sen såklart MASSA grattisar på Facebook!!! :D Och fler lär det väl bli under dagens lopp... :P Antar jag, haha... :P

Jag har även fått två jättefina kort via snigelposten, båda två kom före själva dagen, haha... :P Först från min kära syster Emma i Kenya, och det kortet kom redan i måndags, och så ett från bekanta i Norge, som kom igår!!! TACK, jag blev jätteglad!!! :D Var ute och kollade posten nyss, men hade inte kommit nåt... Antingen har posten inte kommit än, eller så har jag helt enkelt inte fått nåt idag... Hmmm... Brukar jag få, nåt iallafall...

Vädret är ju kanske inte det roligaste heller då... Mulet och trist, usch!!! Men men, det regnar inte iallafall, så jag borde kanske vara glad, haha... :P Och jag är oerhört tacksam så länge det inte åskar... ;) Då är jag mer än nöjd haha... :P

Lina hade tydligen SOL därborta i Borlänge... Fuuuuusk ju!!! Det är här solen ska vara, HÄR!!! Men så himla typiskt, det har varit varmt i flera dagar, och så nu, just idag, bara för att det är min födelsedag, så blir det mulet igen... Bläää!!!

Men nej, nu ska jag glo på TV lite, så får vi se vad som händer sen... :P

Jag önskar iallafall er andra en helt underbar dag idag!!! :D <3

1 kommentar:

  1. Ååh, en jättesøt 'stor' flicka, med mye hår :)
    En super fin bild på deg fra avslutningsmiddagen =)
    Fina du =)

    Fødselsdagsklem fra meg.

    Ha en fin dag videre!

    SvaraRadera