fredag 13 december 2013

Lucia is here!

Lucia igen då. Blir inte så storslaget för mig i år. Som den luciaälskare jag är, hade jag gärna sett nåt fint luciatåg live idag, men får nöja mig med det som var på TV nyss.

Men fick ju ganska bra dos av det förra året. När vi gick fackeltåg hela skolan, bort till kyrkan, där vi sen fick kolla in skolkörens luciatåg. När vi bokstavligt talat pulsade i snön, den sista biten innan kyrkan. Där gick snön upp till knäna. Haha puh, vad jobbigt det var!

Och jag har fortfarande minnen kvar efter den där morgonen, eftersom jag har stearin kvar på vantarna. Haha!

Ja, lucia i Forsa var nåt speciellt. Åååh, vad sentimental jag blev nu, hehe. Skulle gärna uppleva det igen!

Glad Lucia alla fina vänner! Och alla andra som hittar in hit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar