lördag 7 december 2013

Tack för kritiken!

Det är alltid trevligt med kommentarer. Och jag blir glad när ni kommer med kritik, både negativ och positiv. Då vet jag vad jag ska ändra på. Vill ju att ni som läser ska trivas med min blogg. Fick nyss en kommentar på mitt förra inlägg, angående vilket teckensnitt jag använde. Har aldrig tänkt på det själv, och om det nu är nån annan som har haft funderingar över detta: Jag skrev alltså inte med enbart stora bokstäver med flit, det var alltså teckensnittet som var så. Men jag har bytt nu, så jag hoppas du, vem du nu än är, ska trivas bättre med det här. :) Själv gillade jag det jag hade, annars hade jag aldrig haft det kvar så länge. :) Men det var nog ändå på tiden att byta, haha.

Så tack för din kommentar, och vad glad jag blir att du gillar mina bilder! :D

Hoppas fler vill "visa fram sig" och kommentera, jag har trots allt en del läsare per inlägg.

Men nu ska jag iväg, ärenden ner på stan. Ha en fin dag alla! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar