onsdag 21 september 2011

God natt mina fina vänner!!!

Hmm, helt plötsligt vände allt, från att ha varit jätteglad, så blev jag superledsen... :'( Och så har jag ont i magen... :( Så nu kommer jag ju aldrig somna... :(

Och jag som skrev att jag skulle somna så gott i natt... Bullshit säger jag nu!!! Men jag ÄR dock jäkligt nöjd med den här dagen, den har bjudit på så mycket!!! :D Kvällen blev fantastisk!!! Och jag skänkte bort minst 50 kronor i nästan enbart mynt till Afrikas horn, ja, vad gör man inte...

Imorrn kommer det bli en hård dag med studier, eftersom jag måste bli klar, då jag inte har tid att åka till skolan på fredag eftersom jag har annat för mig då... Men får väl sitta till midnatt imorrn om det skulle behövas, haha... :P

Just därför måste jag verkligen sova, men ja, jag kan ju inte styra när min kroopp blir sån här... :/ Får väl sätta på nån bra serie och kolla på tills tröttheten infinner sig...

Men god natt alla ni andra, hoppas ni får sova riktigt gott!!! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar