lördag 17 september 2011

Dagen igår

Haha, vilken dag det blev igår... Den blev lite... konstig... Men ändå hann jag med det jag hade tänkt i hyffsad tid, trots att jag försov mig, haha... :P

Och det var ju inte det lilla jag försov mig heller... Jag försov mig TVÅ TIMMAR!!! Och lite mer t.o.m!!! Galet var ordet!!!

Jag hade ju tänkt ut det så bra, och ville vara på skolan och jobba så fort som möjligt... För att hinna färdigt tidigt... Eftersom jag egentligen inte tänkt åka dit alls igår... Det blev inte riktigt så...

Jag hade ställt väckarklockan (mobilen) på 07.00, intet ont anande!!! Somnade skitsent kvällen innan och tänkte redan då att fasen vilken kort natt detta kommer bli... När jag sen vaknade så kände jag mig konstigt utvilad och tyckte det var skitkonstigt... Dessutom var det lite för ljust ute för att det skulle stämma med tiden... Så jag fick en känsla där och då att jag måste ha försovit mig!!! Och tjenare ja, BIG TIME!!! Jag kollade på klockan på mobilen, den var 09.18!!! :O Vaaaaaaaaaaaaaaa, hur TUSAN kunde det här gå till??!! 2 timma, det är ju bara inte OK!!! Jag flög såklart upp ur sängen, och började stressa direkt... Slängde i mig frukosten och klädde på mig i en jädra fart... Jag lämnade lägenheten en halvtimme efter att jag gått upp... Det har inte hänt på... Ja, inte sen jag gick på gymnasiet iallafall, och det är ju 5 år sen... Jag hatar att stressa, så numera tar jag hellre en halvtimme extra på morgonen, än att stressa halvt ihjäl mig!!!

Nu gick jag ju upp typ den tiden jag hade tänkt vara på skolan... Men jag kom iallafall till skolan vid kvart i elva... P.g.a försovningen blev jag ju liiiite småstressad med den uppgiften, så den blev inte så bra... :/ Men men, får väl göra bättre ifrån mig nästa vecka, haha... :P

Jag lämnade iallafall skolan vid 12, när alla skulle äta lunch!!!

Jag hade ju som sagt egentligen inte tänkt åka till skolan och jobba alls igår, men jag kände att det jag skrivit inte kändes rätt, så jag ville skriva om hela texten, och därför fick jag åka iväg en sväng och jobba igår också... Men det kändes OK... Tog ju bara lite drygt en timme så... :P

Väl hemma skickade jag in texten direkt också, så typiskt mig att glömma sånt annars... (Sista inlämningsdag på uppgiftern, i det här fallet texterna, är annars söndag...)

Ja, det var väl i stort vad som hände igår... :P Småstressig dag, men som ändå blev bra tillslut... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar