måndag 12 september 2011

Hallåååå sömn, var är du??!!

Sömnlöst var det här... Kan man väl minst sagt säga... Är inte det minsta trött, trots att jag inte sov överdrivet länge i natt... Men men, är väl så det är ibland...

Och imorgon är mitt sommarlov definitivt slut, så jag behöver ju verkligen sömnen också... Bläää!!! Ja, this sucks verkligen!!! Jag vill sovaaaaaaaaaa!!! Sitter här och lyssnar på musik och försöker bli trött... Eller nåt... Kan säkert sitta uppe hela natten inatt utan problem... Kommer väl somna av ren uttråkning vid 5 på morgonen eller nåt, haha... :P Inte förvånande.. men så vaknar jag ändå vid typ 7 sen, hahaha... :P Jag vet, inget att skämta om egentligen, det är serious stuff, men kan inte låta bli att skratta åt eländet!!! Haha, herregud... :P

Ser dock på Facebook att det är fler som är nattsuddare osm jag... Men då är ju klockan ändå "bara" halv 2 fortfarande... Bara ja... Vi får väl se om en timme hur många som är online då... :P

Tycker by the way det ska bli förjädra skönt att äntligen få göra nåt på dagarna nu, att sommarlovet finally är slut!!! Är så less på detta livet!!! Livet jag levde innan Karlskoga Folkhögskola... Och då levde jag så i 4 år, fattar ni, 4 ÅR!!! CRAAAAAZYYYYYYYY!!! Saknar det INTE, inte det minsta, och vill INTE tillbaka till det igen!!! SÅ DET SÅ!!! :P

Hoppas alla ni andra sover gott nu, och att ni när ni vaknar imorgon (eller ja OK, senare idag menar jag) har fått en rikitgt god natts sömn!!!

KRAM på er!!! Men en försiktig, så jag inte väcker er... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar