söndag 18 september 2011

SOVA??!!

Sova??!! Sss, vad är det??!! Jag är pigg som en mört nu jag, trött var jag för 7 timmar sen... Det är då fasen att man aldrig ska få nån bra rutin på det där, när man är trött och inte...

Jag kan vara vaken hela natten nu utan problem... Somnar väl vid 5 eller nåt då... Men tur det är lördag kväll iallafall, att jag är ledig imorrn, så jag kan sova länge... Det är nice!!!

Men det är sjukt boring att vara uppe såhär... Man kan ju inte ha för hög musik på, och jag vågar knappt ha TV:n på en ens gång, för då är det väl nån granne som gnäller... Nej, boring är det, och jag vet fan inte vad jag ska hitta på nu...

Det kommer väl sluta med att jag går och lägger mig till slut, av ren uttråkning, fast jag inte kommer kunna somna...

Vi får väl se vad jag hittar på nu härnäst...

Hoppas ni andra sover gott iallafall!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar