måndag 5 september 2011

Höstens första förkylning

Ja, nu är den ett faktum... Men det var väl bara en tidsfråga innan jag skulle åka på den... Har ju umgåtts i stort sett bara med folk som varit förkylda den senaste tiden... OK, inte alla som jag träffat, men väldigt många iallafal...

Igår hade jag ont som satan i halsen, det kändes som sandpapper... :/ Inte alls kul!!! Idag är det mer den där kliande jobbiga känslan, och jag hostar hela tiden... Och snuvan är på väg också...

En vecka tidigare än förra året kommer den i år... For your information... Jag minns det så väl för att jag var genomförkyld när vi hade friidrottsdag med skolan, och det vädret vi hade då gjorde att den förvärrades!!! Så jag blev genom-genom-förkyld istället... Och uppepå det världens träningsvärk, haha... :P Den veckan var tuff för mig... :P Förkyld och halt, stackars lilla mig... :P

Hade ju lite planer idag, men blir nog bara hemma nu... Får väl göra de där grejerna senare i veckan istället... Måste dock förbi en brevlåda eftersom jag har ett kort som MÅSTE postas IDAG!!!

Dock är ju detta sista veckan som jag är ledig... Mitt sommarlov är, som jag nämnde på Facebook i lördags, slut på onsdag... Men det är lite "mjukstart" denna vecka, så jag ska nog hinna med det där andra jag tänkt göra också... Jag återkommer om vad jag ska göra närmaste tiden lite senare... Förstår att ni är nyfikna...

Annars har jag nog inte så mycket mer att skriva... För tillfället iallafall... Blir dåligt bloggat från mig nu, jag vet, men inspirationen och motivationen finns inte just nu bara... Det går över...

Till sist önskar jag er en mysig dag och en fin vecka!!! Hoppas solen ska lysa lite på er iallafall, även om väderutsikterna inte var de bästa för veckan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar