fredag 14 september 2012

En timme sen vi slutade, och jag är redan uttråkad

Haha, ingen vidare värst bra start på helgen. :P Eller vad säger ni?! ;)

Känns sjukt seeeegt idag, och jag vill hitta på nåt. Känns som de flesta ska åka iväg den här helgen också, jättetråkigt ju. :(

Men hade iallafall tänkt försöka baka den här helgen, får se om det blir nåt av det då. Och jag vet inte alls vad jag ska hitta på att äta. Hade tänkt handla idag, men nä, har inte kommit på vad jag vill äta till helgen som sagt, så jag får nog vänta med det tills imorrn. Kan ta nåt ur frysen att äta ikväll. :P

Jaha, så vad har hänt sen sist jag skrev då? Ja, det första som hände efter det var ju att jag var på "Afrikansk afton" med workshop i gympasalen. Var där med tre klasskompisar. Och det var SÅ kul! Det var verkligen sjukt kul! :D De andra i klassen missade verkligen nåt där. Vi fick först se de visa upp häftig dans, och sen fick vi också prova på att sjunga och dansa. Till en början fotade vi mest bara, men sen hoppade vi in och var med i dansen också. Jobbigt som attan, jädrar vad svettig man blev! :P Men som sagt, KUL var det! :D

Det började halv 7 och var klart vid 9-tiden, och det var 4 nöjda tjejer som lämnade gympasalen den kvällen. :)

Igår torsdag fick vi stuva om lite i schemat. Vi har ju alltid klasshängningen direkt på morgonen och ända fram till lunch, men i och med besöket från Ghana så fick vi som sagt ändra om lite. De var inne i gympasalen och dansade och spelade sin höga trum-musik, och hade tagit alla stolar i cafeterian, så vi hade inget att sitta på. Så då körde vi eftermiddagens genomgång på förmiddagen istället. Det handlade om "Kompostition". Spännande, och en del av det kände jag igen från när jag läste Webbdesign.

Men efter lunch körde vi iallafall hängningen. Dock blev det en väldigt stökig och rörig hängning denna gång, för de var inte klara inne i gympasalen, så vi hade svårt att höra varandra för det kraftiga trumljudet. Helt klart stökigaste hängningen hittills! Men det var fina bilder som vanligt! :)

Idag har vi haft en föreläsare här hela dagen. Han berättade om hans år här på Forsa, och visade lite bilder från sin portfolio. Och så fick vi gå igenom marknadsbilderna med honom. Sen i slutet av skoldagen kom en man och hämtade marknadsbilderna. Han ska granska dem, och så kommer han tillbaka nästa fredag för att ge oss "domen". Iiiih!

Och nu sitter jag här och gör mest ingenting, väntar på bättre tider... Typ! Fan, JAG VILL HITTA PÅ NÅT!!!

Slänger upp ett par bilder från de senaste dagarna också, fast ni har nog sett en del av de p åFacebook redan. :P

Puss och kram och trevlig helg!

Bilden jag hade till veckans hängning, dock klippt kvadratisk, så i princip bara huvudet syns...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar