torsdag 20 september 2012

Ny favvo-fotograf!

Här på skolan, nere i Fotokällaren, finns det väldigt gott om fotoböcker! Häromdagen satt jag och kollade i en av dem, och blev helt KÄR i de bilderna! Looooovely! :D Naturfoton, såklart! :P Ja, eftersom det var landskapsbilder, som ju är så att säga min "nisch" bland fotandet, så fastnade jag verkligen för dem. Helt underbara!

Fotografen heter Serkan Günes, och han ska tydligen komma hit och föreläsa och visa sina bilder om nån vecka. Yeeey! :D

Tänk, jag hade aldrig hört talas om honom innan, som så många andra fotografer, och nu ska jag få träffa honom. Får väl se om jag vågar ställa några frågor till honom då, haha! :P (Troligtvis inte... :P)

By the way, ett längre inlägg, om vad jag gjort senaste veckan, kommer vad det lider, och även ett gäng bilder, lööööööööööver! :P Har varit lite mycket senaste dagarna bara.

Puss och kram på er

En bild jag tog för ett par veckor sen, men som jag är grymt nöjd med! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar