måndag 18 mars 2013

Frågor

Behöver en paus i hemsideskapandet, så jag slänger upp ett gäng frågor jag hittade hos kaosmorsan.

P E R S O N L I G T:
1. ditt fullständiga namn? → Hanna Maria Terner
2. Född i vilken stad? → Karlskoga
3. längd? → 177 cm
4. vikt? → Ingen aning.
5. smeknamn? → Terner
6. vart bor du? → Internatsrum på folkhögskola.
7. vad gör du på fritiden? → Haha, inte mycket. Om jag inte hänger med folk från klassen, så är jag på mitt rum och typ... försöker hitta på nåt vettigt.
8. vad är du mest missnöjd med din kropp? → Näsan
9. vad är du mest nöjd med? → Men jösses, ingen aning!
10. Vad har du för uppfattning om dig själv? → Omtänksam. Pratglad i miljöer där jag trivs, annars helt tvärtom. ;)
11. vad vill du jobba med som äldre? → Förskollärare är ju drömmen, och har varit sen jag var... 12.
12. hårfärg? → Mörkblond
13. ögonfärg? → Blågröna typ.
14. någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? → Nej, det tror jag då inte. Det ni behöver veta, vet ni garanterat redan.
15. kan du själv säga att du ser bra ut? → För det mesta inte.
16. hur mycket bryr du dig om ditt utseende? → Beror på.
17. är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? → Ja, håret!
18. någon vana? → Neeej, det tror jag väl inte.
19. lyckotal? → 3.
S P E C I E L L A V Ä N N E R / F O L K:
20. vad heter din bästa vän?
→ Har ingen bästa vän, men flera riktigt bra vänner! <3
21. hur många nära vänner har du? → Räknar dom inte, men vet vilka dom är!
22. anser du dig själv vara ”känd” i ditt område? → Hahahaha neeeej! :P Jo, här på skolan kanske, efter alla smålkomiska tabbar, hahahaha. :P Klassen vet vad jag menar. ;)
23. vet många personer vem du är? → Ingen aning.
24. hör man ditt namn på jobbet, vet alla vem du är? → Har inget jobb...
25. när var du senast med någon kompis? → Beror väl på vad som räknas med att "vara" med en kompis. Satt och snackade med två klasskompisar på lunchen idag och hade jävligt trevligt, räknas det?
26. känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? → Nej, verkligen inte! Skulle nog snarare vara tävrtom i så fall, att dom känner sig tvingade att vara med mig, haha. :P Men det tror jg inte dom gör.
27. vem sov du senast hos av dina kompisar? → Minns fan inte ens när jag senast sov hos nån kompis.
28. vem sov senast hos dig? → Samma svar som frågan innan.

R O M A N T I K :
29. vill du ha ett förhållande?
→ Ja, det vill jag väl.
30. vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? → Hmmm, äldre tror jag...
31. är du kär? → Haha! :P
32. tycker någon om dig mer än som vän? → Ingen aning. Haha, det kanske det är någon som gör. :P
33. är du redo för att satsa på ett förhållande? → Ja, det tror jag absolut! :)
34. hur långt vill du gå med din tjej/kille? → Men hahahaha, vad fan?! :P
35. tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? → Klart man gör, det gör väl alla litegrann.
36. vågar du säga ”jag älskar dig” i verkligheten? → Vet inte, har inte fått chansen att prova så många gånger.
T A N K A R & S K I T :
37. har du någon fobi?
→ Jepp.
38. vad tänker du på innan du somnar? → Alldeles för mycket. :/
39. vad är de första du tänker på när du ser en person? → Beror väl på vem det är...

Ä R L I G T:
40. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig?
→ Skulle bli glad av att höra både ock!
41. en galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? → Om jag hade haft en kille och nåt att jämföra med så hade jag nog kunnat svara på den frågan bättre.

S K U L L E D U ? :
42. kunna byta liv med någon?
→ Ja absolut! Men inte för resten av livet tror jag dock...
43. isåfall vem då? → Ingen aning. Men finns några stycken jag kan tänka mig. ;)
44. vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? → Ingen aning, haha. :P ;)
45. kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? → Oj... Kanske...
46. kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? → Hjälp...
47. kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? → Nej men herregud, ALDRIG I LIVET!!!
K L Ä D S T I L :
48. anser du dig själv vara en speciell stil?
→ Nej...
49. vad klär du dig i oftast? → Jeans, tröja.
50. tänker du alltid på vad du tar på dig? → Ja, för det mesta.
51. klär du dig dyrt? → Hahaha neeeej, verkligen inte! :P

2 kommentarer:

  1. de där frågorna var lite konstiga titt som tätt=)

    SvaraRadera
  2. Haha ja, eller hur! :P Kan bara hålla med dig där! ;)

    SvaraRadera