fredag 28 mars 2014

Long time no see...

Insåg plötsligt att jag inte bloggat på över en vecka. Men ja, det händer liksom inte så mycket här just nu, så jag har inte så mycket att skriva om helt enkelt. Jag var och handlade på förmiddagen, och det var typ det segaste jag varit med om på länge. Jag skulle ha 3 saker, men det tog ändå 40 minuter. Först virrade jag runt för att leta efter en grej som jag inte visste var det fanns, så tillslut fick jag fråga ett butiksbiträde. Och sen när jag väl kom till kassan fick jag stå i kö i 10 minuter, för alla före mig hade fulla vagnar och verkade dessutom inte ha koll på hur man betlar med kort, alla tre före mig i kön! Tur för dom att jag har en ängels tålamod.

Sen har jag diskat och nu har jag precis ätit lunch, så nu blir det ut i solen en sväng. Kan ju inte vara inne HELA dagen! Trots min 3 timmars långpromenad igår!

Har fotat en del senaste tiden också, ska försöka få upp en del av bilderna här, eftersom jag inte vet om jag kommer lägga upp dom på Facebook denna gång. Jag bjuder er på en bild redan nu, från förra måndagen, när det var en sagolik solnedgång ute.

Ha en finfin helg alla! Själv ska jag till Göteborg! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar