lördag 4 augusti 2012

1 vecka

Nu har jag en vecka kvar i Karlskoga, och jag har fortfarande inte kommit på vad jag vill göra den här sista tiden i den stad där jag växt upp och bott i hittills hela mitt 25-åriga liv! Blev en sväng ut till Djerfstugan med mamma igår kväll, det var en sån fantastisk kväll!

Och den här veckan kommer nog präglas en hel del av städning och packning. Iiiih! Det märtks att det börjar närma sig nu, kan man lugnt säga! Och jag är förvånad att jag inte är mer nerväs än vad jag är...

Idag skänker jag också en extra tanke till kära syster yster Emma, som är brudtärna på en av sina bästa kompisar från högstadiets bröllop. Ser fram emot att få se bilder sen!

Men nu ska jag kolla på OS, dagens friidrottspass har börjat! :P

Puss och kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar