onsdag 1 augusti 2012

Gotta love OS!

Jag älskar verkligen OS! :D Så himla roligt!

Nej, jag är inget direkt sportfan annars, förutom när det gäller friidrott, men när det kommer till OS, ja, då kan jag sitta i TIMMAR och titta. På alla möjliga konstiga sporter. :P

Men det är väl det som är charmen med OS. Att man får se massa såna där sporter som man aldrig kollar på annars!

Simningen måste jag dock erkänna, det har jag aldrig lyclats finna intresset för. Sorry alla simfans! :/

Så därför måste jag ju också opassa på att säga GRATTIS Sara Algotsson Ostholdt till silvret i fälttävlan igår! GRYMT jobbat! :D Sveriges första (men inte sista, det vågar jag lova) medalj i London-OS! Missade dock det ögonblicket igår, för jag var nere p åstan med mamma, men fick höra det på radion sen när vi satt vid busstationen och vätnade på att Lina skulle komma med bussen.

Nu kommer det ramla in ännu fler meldaljer! :P

HEJA SVERIGE!!!

1 kommentar: