måndag 13 augusti 2012

Den där Bolt...

Skrev detta på ett annat ställe häromdagen, men tänkte slänga upp det här också. Har dock mer att skriva om detta, så ett längre inlägg om saken kommer nog senare. Men sitter på Öland nu, och vill inte ockupera nätet alltför länge. Läs och begrunda:

"Häromdagen vann den däringa Bolt trippeln. För andra OS:et i rad. OK, so what?! Säger jag. Jag personligen tycker att han är lite... mycket! Har tröttnat rejält på honom och tycker att all uppståndelse kring honom börjar bli lite... tja... tröttsam! Sen är han lite för mycket clown för min smak, och det känns som hela den grejen bara har blivit värre och värre ju längre han har hållit på, och ju mer populär han har blivit! Nej, jag ger inte mycket för denna man nu längre! That's it!"

Nej, nu ska jag stänga av internet för ett tag och gå ut och njuta i solen! :P Ha're!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar