onsdag 8 augusti 2012

Skit-Facebook!

Usch, känner mig extremt gnällig just nu! Framörallt på Facebook. Bara massa jäkla gnäll från min sida, hela tiden!

Men jag har fan mina skäl också! Skitstället vägrar ju samarbeta med mig, och allt blir bara fel hela tiden! Satt i 3 jävla timmar med det förbannade Peking-albumet idag! Där försvann hela min värdefulla eftermiddag!

Mår skitdåligt ändå liksom, är apstressad, nervös och har skitont i magen! :/

Jag blir depp av att inse att jag faktiskt bryr mig mer om hur många som kollar på bilderna, än vad jag trodde! Men helt ärligt, det var jäkligt många som ville se dem, och nu känns det mer som att jag "tvingar" folk till att kolla!

Och sen till råga på allt verkar alla inte kunna se bilderna! :(

Fuck off, jag ger upp! Ge mig styrka nån! :(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar