lördag 11 augusti 2012

Packad och klar!


Samtliga väskor är packade. Eller ja,men hyffsat iallafall. Väskan till Öland är iallafall packad, nu är det bara att hoppas på bra väder! ;)

Flyttväskan som ska med till Hälsingland får packas färdigt nästa helg när vi är hemma och "mellanlandar" här.

Men ja, nu blir det Öland en vecka. UNDERBART!!! :D Sista sommarlovsveckan ska spenderas på den bästa platsen i Sverige, paradiset i Sverige, Öland! Håller tummarna bara för att det blir en fin vecka, och vädret inte blir så uselt som det varit i princip hela tiden i övrigt den här sommaren.

Sen om en vecka, nästa lördag, börjar färden upp till Norrland och Hälsingland, Forsa närmare bestämt. Iiiih! Nu är det verkligen inte lång tid kvar. Hjälp, vad nära det är!

Om en vecka på måndag börjar ett nytt kapitel i mitt liv. Ett helt oskrivet blad, men som jag är säker på kommer fyllas med massa nya spännande äventyr och minnen! För första gången i mitt 25-åriga liv ska jag flytta från Karlskoga. Blandade känslor, men kommer säkert bli sketabra! :P

Men som sagt, först Öland! ;) Ska njuta en vecka därnere först. Gött att få avsluta sommarlovet där, detta händelserika sommarlov, och som det känns som, superkorta sommar. Den liksom bara flög iväg. Hjälp!

Och nu flyttar jag från Karlskoga, och vet inte när jag kommer hit nästa gång. Ja, förutom nästa helg då! :P På höstlovet kommer jag ju ner, men innan dess vet jag inte alls. Nån helg blir det säkert.

Detta blir det sista ni hör ifrån mig från Karlskoga på väldigt länge, men vi hörs nog nerifrån Öland sen vad det lider! ;) Och såklart uppifrån Hälsingland så småningom. ;)

Öland, here I come! ;)

Snaaaaart är jag där! ;)

1 kommentar: