söndag 26 augusti 2012

Första veckan på Forsa Folkhögskola avklarad!

Jösses, nu har jag varit här i en vecka, gaaaaalet! Och fasen vad fort första veckan gick då liksom. :P Vips, så var den bara borta. :P Och här står jag och undrar vad som hände... Typ... :P

Men det går bra, och jag trivs kanoners med klassen! Trodde aldrig jag skulle komma in så snabbt i klassen, och framförallt inte börja prata så obekymrat så snabbt, men ha, man slutar visst aldrig förvånas, inte ens över sig själv!

Dock kan jag känna att den här helgen varit extret seg, och jag har varit jävligt osocial och tråkig, men det har sina skäl också. Ingenting jag tänker ta upp här dock... (Men till klassen, OM nån av er nu läser här, vill jag bara ang. det säga, att jag hoppas inte ni tycker jag är tråkig eller så, men jag har mina skäl, och ni kan ju fråga imorgon om ni funderar över varför eller nåt sånt...)

I fredags fick vi iallafall en ny uppgift. Vi skulle jobba två och två. Uppgiften heter "Kompisporträtt" och rä väl i princip det det låter som. :P Vi skulle fota våran gruppkompis, på ett sätt som liksom "representerar" den här personen. Äsch, suger på att förklara men... Typ så iallafall. :P

Jag och min gruppkompis körde en ganska snabb intervju och sen åkte vi in till Hudiksvall (han har bil med sig hit) och järnvägsstationen där för att ta bilderna på honom. :P

Passet efter lunch, det sista innan vi slutade, avslutade vi med att göra en liten rundvandring på skolan. Det var... trevligt! ;)

Igår var jag och handlade, men annarts har jag inte gjort många knop denna helgen. Var underbart väder igår, men jag har inte känt mig helt kry ändå, så jag har inte orkat göra så mycket. Och idag har det regnat HELA dagen, och åskade rejält vid 6-tiden. Just när jag stod i köket, i full färd med att laga mat. :P Haha!

Och nu ska jag faktiskt strax sova, är übertrött, efter två nätter med alltför lite sömn. Tur man har sovmorgon imorgon då. :P

Hoppas allt är bra med er! Ledsen det blir så dåligt bloggat nu!

Puss och kram

Utsikt från mitt rumsfönster här på internatet. ;) Bilden togs i fredags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar