onsdag 8 augusti 2012

Städning, packning och massa OS!

Just nu har jag fullt upp med att städa och packa inför flytten, så jag har helt enkelt inte hunnit med att blogga! Och igår var jag dessutom borta nästa hela dagen, så jag hade inte haft möjlighet iallafall.

Och när jag inte städar eller packar så kollar jag på OS. :P Mycket spännande nu ju! :P

Jag hoppas ni kan ha överseende med det, och har tålamod, att det inte blir så mycket bloggat just nu!

Bara 2½ dag kvar här i Karlskoga nu liksom. På lördag morgon åker jag med mamma och pappa till Öland för att spendera den sista sommarlovsveckan där, och sen åker jag direkt därifrån till Hälsingland. Eller ja, blir väl ett nattstop här i Karlskoga då, men inte mer liksom. Jag måste ha packat allt det jag vill ha med mig till Forsa när vi åker till Öland, för jag hinner inte packa nåt nästa helg.

Usch, känner mig skitstressad nu, mår inte så bra faktiskt! :( Och så börjar man liksom fatta att det närmar sig nu, och då blir det liksom ännu värre! :/ Usch blä!

Igår kom "välkomstbrevet" och då blev det liksom så definitvt på nåt sätt. Usch! :/ Igår skickade jag även in papprena till CSN och de till folkhögskolan, om boendet.

Nä usch, mår inte alls nåt bra just nu! :/

Men nu ska jag återgå till städandet, och OS! :P

Puss på er

1 kommentar:

  1. Så spennende, Hanna! Ønsker deg all lykke til ♥
    Forstår du er stressad og har fjärillar i magen :P

    Spennende med OS!

    Kramisar

    SvaraRadera