söndag 9 december 2012

500!

Det här är mitt femhundrade inlägg! Yeeey! :D Haha. :P LOVELY väder ute idag också, underbart! Ska ut i solen strax. :) MÅSTE fota till julutställningen, och så tänkte jag gå till Ica en sväng. :)

Men HÄRLIGT med lite sol äntligen, har varit mulet mest hela tiden, och snöat massor senaste veckan. Inte mig emot visserligen, men ändå, vi behöver sol också emellanåt. Tror vi har närmare 1 meter (!) snö här nu! Galet!

F.ö. har jag fortfarande inte riktigt fått upp värmen i fötterna efter gårdagens foto-modellande. ALDRIG MER leka döden i 15 minusgrader, det säger jag bara! Men det var kul! :P

Idag är det förresten Pepparkakans Dag, det visste ni inte va?! ;) Synd bara då att jag inte har några pepparkakor. :( Men vörtbröd och julknäcke hade jag till frukosten imorse iallafall, köpte det i fredags när jag handlade. Lite jul ska man ju ändå ha. ;)

Jag tror att årets första pepparkakor, och lussekatter, kommer jag äta bara nån dag före jul, hemma hos mamma och pappa.

Men nu ska jag måla naglarna och sen ut i snön.

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar