söndag 23 december 2012

En händelserik och spännande höst!

Som jag skrev på Facebook häromdagen. SJUKT att jag har gått en hel termin i Forsa nu! Kan fasen inte fatta det! Tiden har gått så SJUKT fort!

Men fasen vad KUL jag har haft! Har gjort så himla många roliga saker, och fått massa nya härliga minnen som jag kommer bära med mig för alltid. Och inte minst, jag har fått massa nya superfina vänner! Dom betyder mest!

Och oj, vad många häftiga, läskiga, spännande, roliga, tråkiga, sorgliga och dramatiska upplevelser jag haft tillsammans med dom under hösten! Och fler kommer det bli. Ja, jag vet att jag tjatar, men jag är verkligen så sjukt tacksam för vad den här hösten har givit mig.

En liten sammanfattning av hösten, i flera delar, som jag gjorde mest för skojs skull:




Och så har vi gjort en hel massa annat också såklart, men allt har jag faktsikt inte lyckats/orka fota, trots att jag går en foto-utbildning.

TACK KLASSEN fär att ni är dom ni är, och för att ni nu har blivit en del av mitt liv!!! TACK för att ni finns!!!

Vi ses om 2 veckor igen! och jädrar nu, då blir det kramkalas! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar