måndag 31 december 2012

Års-resumé 2012

Årets sista dag är här, och det är dags att sammanfatta året som varit. Det har varit ett händelserikt och spännande år, med många häftiga och oförglömliga upplevelser! Bl.a. har jag varit utomlands två gånger, fyllt 25 år, och så har jag flyttat till Norrland och börjat på folkhögskola. Här kommer ett litet collage över (nästan) allt som hänt under året.

Januari:

Februari:

Mars:

April:

Maj:

Juni:

Juli:

Augusti:

September:

Oktober:

November:

December:

De grejer som hänt i skolan har jag ju redan gjort ett collage om, så jag hoppade faktiskt över de grejerna.

TACK alla ni som varit med och gjort 2012 till ett av dom bästa åren i mitt liv! TACK till att ni har varit med och bidragit till att 2012 har blivit det året det har blivit för mig! TACK för att ni finns i mitt liv! Utan er hade det aldrig blivit vad det blivit. Utan er hade jag aldrig fått så många fantastiska minnen att bära med mig. Vi har delat både härliga och jobbiga upplevesler. Vi har skrattat, gråtit, delat sorg och glädje tillsammans. TACK!!!

Nu ser jag fram emot ett nytt år, och hoppas att 2013 blir ett minst likabra år som 2012. Det kommer börja bra iallafall, för tidigt imorgon bitti, om nästan precis ett dygn, åker jag till Uddevalla i tre dagar för att umgås och mysa med bästaste F och hennes fina barn. Kunde inte ha börjat bättre! Sehn blir det lite mer umgöänge med familjen, och en liten släktträff, innan jag ska tillbaka till skolan och får träffa min fina underbara klass igen! :)

Tack för i år och GOTT NYTT ÅR alla fina fina vänner!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar