lördag 29 december 2012

Frågor om 2012

Börjar bli tradition med dom här frågorna nu. :P Nu kör jag i år igen. ;)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Flyttade från Karlskoga. Har jag aldrig gjort förut ju. :P Och jag åkte Transsibiriska!

Höll du några av dina nyårslöften? Jag brukar typ aldrig ge några nyårslöften längre. Kan ju ändå aldrig hålla dom...

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp, E fick en liten dotter, sitt andra barn. :)

Dog någon som stod dig nära? Inte som stod mig jättenära, men jag kände henne väl... :(

Vilka länder besökte du? Italien, Finland, Ryssland, Mongoliet, Kina!

Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013? Nja, inget jag kan komma på nu såhär...

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? Men oj, vad svårt! 11 februari, när jag var i Göteborg och såg andra deltävlingen av Melodifestivalen LIVE i Scandinavium ihop med bästaste F! :D En grym och helt klar oförglömlig kväll! :D 23 februari, när Sverige fick en ny prinsessa. 1-7 april, när jag var i Rom med mamma, pappa och Lina. 22 maj, när prinsessan Estelle döptes. 2-23 juni, när vi åkte TRANSSIBIRISKA hela familjen, inkl. Erik. Tre galna veckor, men helt klart en upplevelse och ett minne för livet! 24-29 juli, när jag var och hälsade på underbara fina, bästaste F och hennes fina barn i Uddevalla! 6 underbara dagar när vi hade SÅ kul, och som jag ALDRIG kommer glömma! (Och SNART ses vi igen! :D) 20 augusti när jag började på Forsa Folkhögskola, nåt som skulle visa sig bli en väldigt viktig och betydelsefull händelse i mitt liv.

Vad var din största framgång 2012? Framgång??!! Hur menar ni då...?!! Eeehm hmmm... Jag vet inte.

Största misstaget? Inget jag kan komma på nu... Småmisstag gör jag för jämnan, men nåt stort vet jag inte.

Har du varit sjuk eller skadat dig? Nja, inte mer än vanligt. Åkte på nåt konstigt virus när jag kom hem från Göteborg efter in helg där i februari, och låg däckad i tre dagar! Tog mig typ ytterligare 1 vecka innan jag knde mig helt återställd.

Bästa köpet? Oj, vet inte...

Vad spenderade du mest pengar på? Ingen aning... Kläder skulle jag tro, hehe. :P

Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, min nya underbara fantastiska klass, som jag hamnade i i augusti!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? Oj, ganska många, men kommer inte på alla nu. Men alla Mello- och ESC-låtar från i år förstås. :P Euphoria, SÅKLART!!! Dansa, Pausa. Gangnam Style. Flera Kate Voegele-låtar. We are young och Some nights med Fun. Listan kan göras oändlig...

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Kanske lite gladare, tack vare skolan! Ja, den gjorde, och GÖR, mig gott! Men annars ingen större skillnad mot tidigare år. Är ju väldigt upp- och ner just nu, och så har det varit även i år.

Vad önskar du att du gjort mer? Oj,vet inte... Varit ute och tagit vara på det fina vädret. Sitter inne ALLDELES för mycket och ugglar!!! Och lite andra saker som jag tyvärr inte kan skriva här...

Vad önskar du att du gjort mindre? Suttit vid datorn!!!

Hur tillbringar du julen? Tillbringade. Hemma hos mamma och pappa, tillsammans med dem och mina systrar. Utan mormor och morfar ju, tredje julen utan dem nu. :( De som alltid varit här och firat jul med oss tidigare. :( Nej, man har fortfarande inte vant sig.

Blev du kär i år? Oh jaaa!!! ;)

Favoritprogram på TV? Usch, vet inte... Jag gillar så himla mycket.

Bästa boken du läste i år? Läser ju inte så överdrivet mycket då. Så jag vet inte.

Största musikaliska upptäckten? Kate Voegele. Fan, vad grym den tjejen är!!! Och Fun.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Minns inte... Men säkert, jag brukar önska mig ganska mycket, haha. :P

Något du önskade dig men inte fick? Äsch, det minns jag ju inte...

Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Jag var på Öland. Med mamma, pappa och Lina. Men minns inte om det hände nåt speciellt...

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, kanske... Jag vet inte...

Hur skulle du beskriva din stil år 2012? Som tidigare år, jeans, t-shirt. Mestadels. Men har även provat lite nya stilar, skjorta har jag börjat köra en del med nu. ;) Och under även stickat! Men det är ju SNYGGT ju, riktigt snygg är'e! :P I LIKE! :D

Vad fick dig att må bra? SKOLAN!!! Och alla underbara människor där! Familj, släkt, IRL-vänner, nätvänner och ÖLAND! Haha. :P

Vilken kändis var du mest sugen på? Oj, haha. Jag vet inte... :P

Vem saknade du? Saknar ganska ofta mina systrar nu när vi ses så sällan! Sen saknar jag en mycket speciell vän, som jag inte träffar alltför ofta dessvärre.

De bästa nya människorna du träffade? ALLA underbara människor i min fina underbara klass! LOVE YA ALL!!! Ni är bäst!!!

Så, det var det det ja. ;)

Nu är det väl bara att se frmaåt mot ettn ytt år, 2013, och hoppas på att det bjuder på många spännande upplevelser och minnesvärda händelser.

God fortsättning och GOTT NYTT ÅR alla fina underbara vänner!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar