onsdag 12 december 2012

Hej på dig sega kväll!

En liten lista jag hittat. :)

Vad har du på Dig?
Långkallingar, en gammal T-shirt från Zara, min mörkblåa Byxelkroks-tröja och svartgråa jeans.

Hur mår du?
Skittrött, ont i huvet, mensvärk och helt sjukt stressad, men annars är det bra! :)

Vad önskar du just nu?
Oj, MYCKET!!! FÖR mycket för att ta upp här...

Vad har du ätit idag? 
O'Boy, fil och macka till frukost, lax, potatis och julknäcke till lunch, och makaronipudding till middag.

Vad ska du göra i morgon? 
Hela skolan ska gå bort till kyrkan i ett fackeltåg kl. 8:20, för att kolla in Luciatåget där sen, och sen tänkte jag gå ut och fota till utställningen så fort som möjligt efter det. Och efter lunch får jag väl försöka bestämma vilken färg jag ska måla mina ramar i och sen eventuellt måla dom.
 
Och på söndag?
Ingen aning, vi får väl se... Brukar ju inte hända överdrivet mycket här på helgerna nu, så jag vet inte alls... 

Vem saknar du?
Bästaste M med familj i Uddevalla. Men SNAAAAAAAAAART ses vi igen!!! :D

Senaste köp?
Oj, minns inte. Nåt på Ica gissar jag.

Vad skrattade du senast åt?
Åt något roligt som någon i klassen sa!

Vad grät du senast åt?
Inget jag vill ta upp här iallafall...

Vem sov du senast med?
Eeeeh, mig själv??!!

Vad läser du just nu?
Haha, nån självbiografi jag började med i augusti. Läser liksom inte så mycket...

Senast sedda film?
Oj, vad kan det ha varit?! Såg delar av andra Harry Potter-filmen, tror det var i söndags. :)
 
Vem var den senaste som ringde dig?
Min klasskompis Anders.

Vad stod det i ditt senast skickade sms?
"Jag är klar med alla utom till dig." - till Emma (syrran)

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Oj, det vet jag inte...

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Anette
 
Vart vill du åka just nu?
Gambia...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar