lördag 2 juli 2011

Det händer ju bara inte!!!

Hur fan lyckas jag??!! Jag tror att det har hänt igen nu, med min dator... Samma sak som hände för nästan exakt 1 månad sen!!! Jävla skit!!! Och fan, vad förbannad jag blir!!! >:( Orka det en gång till liksom... Skitdator är fan vad det är!!! Och det passar verkligen inte nu, jag behöver den fan nu!!! O-timing som fan!!! Och jag orkar fan inte lämna in den igen, och be de hjälpa mig med samma sak som för en månad sen... Och sen betala ytterligare 400 kronor när jag hämtar den igen... Men det finns inte så mycket annat jag kan göra, så det är väl det enda rätta... SUCK!!!

Och nu när jag ändå är igång och gnäller... Min cykel är ju också helt störd, växlarna strular ju som fan... Livsfarligt ju!!!

Och VARFÖR kan jag inte skriva ut några små sketna papper för??!! SKIT-SKRIVARE!!!

Nä fan, allt går visst emot mig idag!!! Blääää!!! Skitdag!!!

Tack för nu!!!

See ya another day!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar