tisdag 5 juli 2011

PiP-pepp...

Sitter här och laddar nu, eller nåt, inför PiP imorgon, och de närmaste dagarna efter det... Ska bli spännande, intressant, roligt och lite pirrigt... Jag ska inte smyga med att jag är nervös, jag är galet nervös, men jag tror ändå att det kommer gå bra... :) Typ... Tror jag... Nervös är jag ändå, det är jag liksom alltid... Det hör till... :P

Så imorgon är det alltså dags!!! Då sparkar allting igång... Jag ska åka dit redan vid 11, för ett första informationsmöte, och sen börjar mitt första arbetspass kl. 19.30... Till 02.30, mitt i natten, puh!!! Fast borde väl funka eftersom jag är klart mer nattmänniska än dagmänniska, haha... :P

Men med tanke på hur galet trött jag är just nu så blir jag ju lite orolig... Imorgon vi den här tiden kommer jag nog vara på väg dit...

Åkte förbi där en sväng i bilen med mamma förut idag när vi varit och lämnat in min dator, och ja, de var ju i full gång kan man säga!!! :P 15.00 imorgon är den första spelningen, Stefan Sundström är det som ska spela då...

Och ja, som jag nämnde ovan, så var jag alltså och lämnade in datorn, igen, idag på eftermiddagen... Kändes helt ärligt skitjobbigt att komma in där igen och behöva förklara att jag nu fått samma problem som för en knapp månad sen när jag lämnade in den... Men som alltid fick jag så otroligt bra bemötande, och de skulle göra vad de kunde... TACK!!! :D Bara att hålla tummarna nu då...

Efter det var vi en sväng in på Bokia för att mamma skulle byta "Låna och Läs"-bok och sen köpte vi en varsin glass på JamJam innan vi gick tillbaka till bilen... Mamma släppte av mig vid Preem då hon skulle vidare till Örebro... Och jag var tvungen att handla...

Tänk gärna på mig imorgon klockan 11, och sen klockan halv 8... ;)

1 kommentar: