söndag 10 juli 2011

Mycket PiP och lite dator...

Hehe ja, har ju blivit rätt lite tid för datorn nu de senaste dygnen, då jag ju spenderat den mesta tiden borta på Putte i Parken... Men nu är PiP slut, och vardagen återgår till det normala...

Men jodå, jag ska skriva om PiP och mina upplevelser därifrån, det lovar jag!!!! Lite senare...

Bilder på de spelningarna jag såg kommer också... Kanske... Hav tålamod!!!

Sköööööööööööööönt att sova länge idag förresten, man blir rätt sliten efter 4 dagar där man varit igång till 3 på natten... :P Det tar på en, om man säger så, och det kommer nog dröja ett par dagar innan jag återhämtar mig, haha... :P

F.ö. tycker jag det är jävligt kul att Sverige gått till semifinal i fotbolls-VM!!! Damernas fotboll intresserar mig klart mer än herrarnas!!! Det följer jag mer än gärna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar