måndag 18 juli 2011

GRATTIS Japan!!!

Wow, vilken final igår alltså!!! Helt sjukt, GALET!!! Spännanade intill sista sekunden!!! Wow!!! Otroligt rafflande!!!

Och GRATTIS Japan till VM-guldet!!! :D Det förtjänade ni, tycker jag!!!

Ja, som jag nämnde igår, så hejade jag på Japan, och de vann till slut, även om de låg i underläge TVÅ gånger under matchen!!! Men de smällde till och gjorde mål i slutminuterna, HÄRLIGT!!! :D Under förlängningen, när USA gjorde mål, trodde jag helt ärligt att det var köert för Japan, men de visade att man aldrig ska räkna ut dem...

Och så gick det till straffläggning... Som jag ogillar, för det är så sjukt spännande... USA hade extrem otur under straffläggningen, tror det blev alldeles för mycket nerver för de där... Medan Japan bet ihop och kunde hålla nerverna i styr, och vann med 3-1 i straffar!!! Ja, jag tycker de var bättre igår, så de förtjänade guldet!!!

Idag ska jag iallafall kolla in våra bronshjältar, Sveriges damer, när de hyllas i Göteborg, har precis tagit reda på att den sändningen börjar klockan 18.00 i TV!!!

KRAM på er och ha en fin vecka!!! På fredag drar jag till Uddevalla, det blir nice!!! ;)



Bild lånad från msn.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar