måndag 28 maj 2012

Borta halva sommaren!

Hjälp, åker bort redan på söndag och sen kommer jag vara bort halva sommaren, bara hemma två dagar mellan Transsibiriska-resan och Öland.

Om ni nu skulle vilja träffa mig, så kan jag väl skriva när jag är hemma i stan. :P

3-22 juni: Transsibiriska
23 juni: Hemma
24 (el. 29) juni-7 juli: Öland
8-20 juli: Hemma
21-22 juli: Hedemora
23 juli-11 augusti: Hemma (Förhoppningsvis klämmer jag in ett besök i Uddevalla här också)
12-18 augusti: Öland

Och vad som händer sen vet jag inte ännu. Iiiiih, skitspännande ju!

Bästa platsen i Sverige! Snart kommer jag igen! :D

2 kommentarer:

  1. Men va fasen...är du på öland på din 25-årsdag, hade ju trott jag skulle få dela den med dig när vi kom hem från japan! Men härligt att vara på öland, vi får fira en annan dag:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åååh nej. Jag trodde du skulle jobba då... Ja, jag är ju det. :( Men kommer hem helgen efter, så vi kan fira då. :) När du är ledig. :)

      Radera