söndag 6 maj 2012

What's the big deal?!

Under senaste veckan har det cirkulerat massa diskussioner och annat ang. Carolas lilla adoptvidotter och det faktum att hon satte i löshår på dottern.

Herregud, låt människan vara! Att man bara kan hacka på en sån grej?! De som uttalat sig har UPPENBARLIGEN ingen koll. Jag har bättre koll, vågar jag påstå.

Carola själv skrev ett himla bra inlägg ang. detta, som svar på alla dessa skriverier och diskussioner, och det är fasen klockrent! Snacka om att sätta alla på plats!

Jag har som bekant varit i Afrika, och jag vet hur det fungerar där. Det är inget konstigt ALLS att sätta i löshår på 3-åringar. Varenda kvinna i Afrika har hårförlängning eller löshår. De har inte lika bra hårväxt som vi här, och får normalt inte speciellt långt hår naturligt, så därför är ett effektivt sätt för dem att få långt hår, att göra hårförläningar och sätta i löshår! That's it! Simple as that!

Så till alla er som hackar på Carola för detta (bara för att ha nåt att hacka på?): Ta reda på fakta först innan ni börjar hoppa på!

F.ö. kan jag väl också passa på att säga GRATTIS Carola till lilla dottern, och välkomna hem till Sverige! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar