lördag 5 maj 2012

Trött är mitt andranamn

Hjälp, vad trött jag är nu! Helt sjukt! Men egentligen inte så konstigt... Somnade typ vid 2 i natt, och sen vaknade jag kvart över åtta. Och kunde inte somna om... Alls... Varför vaknar man alltid tidigt när man somnar sent?! Totalt jävla ologiskt!

Men dagen har varit bra iallafall. Jag var först nere på stan och gick på Marken bl.a. (marknad alltså för er som inte fattar. :P) och sen stannade jag till vid Gråbo där det var Folkhögskolans Dag. Och där blev jag kvar tills de var klara, haha. :P Men jädrar, vad jag har bakat pinnbröd idag, haha!

Också sett gamla bilder från Karlskoga, sånt tycker jag alltid är fascinerande!

Frusen som fan blev man dock, men nu börjar jag få upp värmen igen! TACK Hannah för att jag fick låna dina vantar! Du ska få tillbaks dem på måndag! ;)

Jädrar, vad kallt det varit idag. Svårt att tro att det är 5:e maj. Blä!

Och ikväll är det hockey på TV, så de ordinarie programmen utgår. Undrar vad man ska titta på då istället. Ja, det återstår väl att se.

Kram och puss bomullstuss (gammalt fult uttryck jag använde på högstadiet, kom att tänka på det nu helt plötsligt igen)!

Haha ja, faktiskt! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar