torsdag 3 maj 2012

Serbien, Holland och Sverige

Var ju i Göteborg i måndags, så jag missade nästan hela "Inför ESC". Kom på när det var typ 20 minuter kvar att det var. Jag var ju ändå på mammas och pappas hotellrum liksom. :P

Fick kolla början på SVTPlay igår kväll istället, så jag kunde få med allt.

Serbien
Poäng: 4
Kommentar: Jag gillar den! Men det är väl för att det är en ballad?

Makedonien
Poäng: 3
Kommentar: Oj! Oväntad vändning!

Holland
Poäng: 4
Kommentar: Hey! Svängigt! Men vad har hon på huvudet?!

Malta
Poäng: 3
Kommentar: Bra låt! Men han var inte så bra på att sjunga.

Vitryssland
Poäng: 2
Kommentar: Alcazar-killarna 2005?

Portugal
Poäng: 2
Kommentar: Det började bra, men sen hände nåt...?

Ukraina
Poäng: 3
Kommentar: FotbollsEM-låten?

Bulgarien
Poäng: 2
Kommentar: Hmmm...

Slovenien
Poäng: 2
Kommentar: Söt tjej, men trist låt. Och körtjejernas huvudbonader?!

Kroatien
Poäng: 1
Kommentar: Usch!

Sverige:
Poäng: 4
Kommentar: Man är ju partisk, men jag gillar verkligen inte koreografin!

Georgien
Poäng: 1
Kommentar: Herregud! Hjälp!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar