söndag 27 maj 2012

Total freakin' jävla LYCKA! :D

Ja, jag är fan i extas här! :D Men är helt ensam och har ingen att fira med, så det känns ju party... Not... Men har iallafall en svensk flagga att vifta med, hahaha. :P

Fast funderar på att skita i det, och gå och lägga mig istället. Så får jag väl fira imorrn istället. Är så förbannad jävla trött nu, vaknade ju trots allt kvart över 8 imorse, och somnade typ... 2?

Men fan, det tar emot att gå och lägga mig ändå. Dessutom kommer jag nog ändå inte kunna somna...

Men skriver mer om schlagern imorgon, eller jag menar, när jag sovit några timmar. Sålänge hänvisar jag er till tidigare skrivna inlägg om schalgern. ;) Enjoy! :P

Ha en hejdundrades awesome natt i natt alla ESC-firare därute! Och snääääääälla, fira lite åt mig också. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar