söndag 13 maj 2012

Kors i taket!

Haha, jag skrev aldrig nånting igår! Det ÄR ju nästan kors i taket! :P Inte ett enda inlägg på en hel lördag, och då var jagändå hemma hela dagen. :P

Idag skiner sooooolen och jag ska ut och fota lite. Hade jag tänkt mig. Vill köpa glass också, för jag är så himla sugen på GB-glass, blev det igår, men köpte aldrig nån då... men måste ändå handla så, kan väl passa på att köpa glass då. :P

Smart jag är, haha! :P

Har suttit och jobbat på en ny header nu på morgonen också, och fick då lust att lägga upp två av fotona här i bloggen. Den ena från typ -89, jag och Emma på Öland, och den andra från, kanske -93, med mig och båda mina systrar, också på Öland. Det roliga med den andra bilden är att det finns en liknande, tror den är från året efter (kanske? eller samma år?) där jag ligger ner. Haha, vad mina systrar körde med mig när vi var små då. :P Svårt att vara mellansyster. :P



1 kommentar:

  1. Herlig header!

    Gillar bilder fra trekløveret var små :-)

    Fint her nu ☺

    Klem

    SvaraRadera