söndag 27 maj 2012

Irriterad som fan...

Idag är det två saker sm gjort mig jävligt irriterad! Har kommenterat på Facebook, kopierar över mina kommentarer här bara:

"Men hjälp, vad folk är desperata! Tror de seriöst att ni redan har tänkt ut det?! Herregud, man slutar aldrig förvånas över folks ivrighet! Snälla människor, ge er lite, det har inte ens gått ett dygn sen hon vann. Lugna ner er några hekto... Ursäkta mig men, jag blir fan förbannad! Desperatare männskor får man ju leta efter..."

"tycker det är konstigt att jag inte kan skriva om ESC, bara för att jag blir glad över det, utan att vissa ska störa sig på det. Men att skriva om hockey eller fotboll är visst helt OK. Jag är inte intresserad av det, men såna statusar ploppar upp då och då, inte fan skriver jag skit till folk bara för det!!! Herregud, alla är vi olika och har olika intressen!!! That's it!!!"

7 kommentarer:

  1. Usch, så irriterende Hanna, jeg blir så arg, på dine vegne!!! Men forsøk og heve deg over de menneskene! De er ikke verdt din ilska !!!
    Syns du forresten den norske var en etterligning fra Erik S i 2010?
    Neste år er det i Globen Hanna! Så kul for deg!! Grattis til seieren :-)
    Varm klem ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ärligt talat ja, jag tyckte faktiskt han var lite lik Eric Saade, men jag gillade Tooji! :D Inte rättvist att han kom sist. :(
      Men ni i Norge har iallafall fortfarande poängrekordet. ;) Även om vi var nära att slå det igår. :P
      Ååååh jaaaaa, ESC i Sverige nästa år, GISSA om jag LÄNGTAR då, haha! :P Det här har jag väntat på i hur många år som helst nu, ÄNTLIGEN var det dags! Äntligen är det vår tur! :D Jag är så sjukt jäkla GLAD! :D
      Hihi tack! ;)
      Kram!

      Radera
  2. Så sommerlig og fint det er her inne ☼☼☼

    SvaraRadera
  3. Ja, det var datteren min som sms:et meg igår. Om etterligningen. Jeg har faktisk ikke tenkt på det. Jeg tycker det var urettferdig med siste plassen! Men nå slipper vi være med neste år ;P.
    Ja, vi har rekorden fremdeles, hvor mange poeng er det ? Sa de det igår?
    Den var jo så flott den svenske vinnermelodien!
    Klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! :P
      Ja, ni klarade er med 15 poäng. Loreen fick 372 poäng igår, och Alexander Rybak fick 387 när han vann. :)
      Ååååh ja, visst var den! :D Älskar den låten, och Loreen är grym! :D En jättehärlig person och en fantastisk artist! Vi har fått en ny världsstjärna i Sverige. :P
      Kram! :)

      Radera
  4. Trevlig med verdensstjernen, Hanna.
    15 poeng er ikke mye. Håper vi blir stående alltid med de poeng Sverige/Norge! Hihi.....:P

    Ha en fin uke som kommer!

    Klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaaa, verkligen! :D
      Haha ja, faktiskt! :P Det hoppas jag med! ;)

      Tack detsamma! <3

      Kram!

      Radera