fredag 25 maj 2012

Grattis pappa! :D

GRATTIS världens bästa pappa på födelsedagen idag! :D 61 år, fast sssccch, det behöver vi inte säga. :P

Kunde också konstatera efter att ha kollat på vädret ikväll, att det var den varmaste födelsedagen nånsin för pappa. Detta var den varmaste 25 maj på 130 år! Det ni! :P

Får bli en favorit i repris nu, eftersom bilduppladdningen strular. Men jag gillar verkligen den här bilden. :)

Har firat pappa ordentligt idag. Det blev middag på restaurang Gastro, och där råkade mamma säga att pappa fyllde år, så då blev han uppvaktad och blevb bjuden på glassdessert. Kan ju också hälsa att maten var galet god! Oxfilé med nåt potatisgrejs och RÖDVINSSÅS!!! Och sen en sjuuuuuuuukt god brownie med glass till efterrätt! Jag är damn nöjd! :P

Och sen i pausen innan röstningsresultatet i Let's Dance åt vi lite tårta. :P

Jag är fortfarande mätt!

Förresten, what was up med TV:n idag?! Sjukt störande var det iallafall!!!

I övrigt mår jag väl sådär... Har helt sjuk separationsångest och är nåt helt fruktansvärt stressad av historiearbetet, kommer fan få magsår snart! :/ Men för fasen, jag överlever!

Och även om jag ser fram emot att få åka till Peking, så kan jag ändå inte längta till resan. Nej, jag vill verkligen inte åka tåg så långa sträckor.

Ja, usch vad jag klagar, men seriöst, bättre kunde man ju ha det just nu.

Men hoppas ni alla njuter av solen och sommarvärmen! Här fick vi dock en åskskur som heter duga nu ikväll.

Kram och puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar