söndag 20 maj 2012

Sommaren kom...

Har nu precis nyss kommit hem från Öland, efter 4 underbara dagar därnere! :D Jag fick njuta av sol och sommarvärme och hade bara jävligt nice! :D Jag har tittat på båtarna i hamnen (som iofs inte var så många, men ändå :P), ätit glass, varit på marknad, spelat Alfapet, tittat på helt galet mycket blommor och fått årets första myggbett. Och så har jag bränt mig på näsan. Igen. :P Gjorde det på Rom-resan också, haha. :P

Några bilderk an ni inte få här i bloggen tyvärr, då det strular med bilduppladdningen. (?) :( Men kommer SÅKLART massa bilder på Facebook sen. ;)

Gött att komma hem hyffsat tidigt på kvällen också, då får man liksom lite kväll hemma också innan man måste sova. Och då stannade vi ändå i Arontorp och gick runt där innan vi lämnade Öland, och sen rastade två (!) gånger på vägen!

Nu dröjer det drygt en månad innan man får komma ner igen. Aaaaah, lääääängtar!

Men först ska man ta tag i två minst sagt stressiga veckor med skolarbete. Examensarbetet i historian nu. Aaaaah! Är stressad till tusen, och vet verkligen inte hur fan jag ska hinna med allt till den 1 juni! Men ja, det får fasen helt enkelt ta och gå! Mycket övertid kommer det bli, men det kommer vara värt slitet!

NU KÖR VI!!!

Ha en underbar vecka alla underbara! Och glöm inte vara rädda om er och om varann! ;)

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar