torsdag 28 november 2013

Alla är fotografer

Tredje avsnittet igår! Himla bra programserie. Det blir liksom en del repetition på sånt jag lärde mig i Forsa, och så blandat med humor. Perfekt! Igår var ett av uppdragen att fota skolporträtt, och jag gillade hans lite annorlunda val av skolporträtt. Häftigt! Dom pratade också om awkwardfamilyphotos.com, och en av grundarna av sidan berättade mer om det. Jättekul ju! Jag har själv två av dom böcker som har tagits fram tack vare denna sida, och jösses vad man har skrattat till dom böckerna, haha!

Kul också att dom träffar kända fotografer varje vecka. En del av dom där har jag också träffat, när dom var och föreläste för oss på skolan.

Ja, I like helt enkelt! Ser fram emot nästa avsnitt!

Foto: svt.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar