torsdag 21 november 2013

Borde aldrig ha skrivit nåt...

Då var man där igen då! Borde inte ha skrivit nåt från första början... Återigen en Facebook-diskussion som jag borde hållit mig utanför. Även om det var p.g.a. mig den startade. Alltså vad fan, vad är mitt problem??!! Seriöst??!! Håll mig utanför, så enkelt är det! Eller borde det vara. Men tydligen inte... För mig...

Jag blir så less på mig själv!

Jag vill också bara förtydliga, ang. förra inlägget, att jag VET att det finns folk som sitter ensamma på julen, som inte har nån att fira med. Jag VET att det finns folk som får fira julen ensamma, och kanske tillbringar hela julen framför TV:n. Men fortfarande. Jag ser inte problemet. Det finns ju hur många TV-kanaler som helst nuförtiden, det är väl bara att välja en annan kanal då?! Eller?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar