onsdag 13 november 2013

Räknar ner...

Idag klockan 11 avslöjas vem som kommer att vara programledare för Melodifestivalen. Iiiih, kan knappt bärga mig! Har ingen aning om vem jag tror heller... Det har spekulerats i flera schlagerstjärnor, såsom Charlotte Perrelli, Carola, Lena Ph m.fl. Skulle vara kul tycker jag! Men nej, jag har ingen aning, verkligen ingen aning alls om vem jag tror ens.

Och i slutet av månaden avslöjas även alla artister. Dock vet jag några av dom redan. Och ett par av dom känns jättekul, hur roligt som helst att dom dyker upp i Mellon igen!

Men hursomhelst, idag klockan 11, om 1½ timme, kommer jag bänka mig här vid datorn, SVTPlay, för att kolla när programledaren avslöjas... Kan ju bara INTE missas!!!

Stor och speciell dag idag, på många sätt! :D (Dom som vet, dom vet, och ja, ni andra lär nog få veta så småningom också. ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar